Уважаеми съученици и учители,
Започва
кампанията за избор на ученически парламент!
-
Ученическият
парламент в СОУ“Свети Софроний Врачански“ ще бъде двукамарен :
Горна камара
- представители на
класовете и
Долна камара
– представители на клубовете по
интереси /проект „Успех“ / .
-
Представителите
трябва да отговарят на следните критерии :
ОРГАНИЗИРАНОСТ, ОТГОВОРНОСТ,
АКТИВНОСТ, ИНИЦИАТИВНОСТ, АМБИЦИОЗНОСТ, ТВОРЧЕСКИ СПОСОБНОСТИ, ЖЕЛАНИЕ ЗА
СЕБЕИЗЯВА
-
Номинациите за представители на класовете да се пускат в
специално поставената кутия до 30 септември, 2013.
-
Номинациите
за представители на класовете ще бъдат представени във всеки клас за гласуване
и избор на представител на съответния клас до 5 октомври, 2013 г.
-
Представителите
на клубовете да се номинират и избират вътре в самите клубове с гласовете на
участващите ученици и ръководителя до 10 октомври, 2013 г.
- Кандидатите за председател ще защитят публично своята кандидатура на 18 октомври от 14 часа,след което ще се проведе процедура по избора.
Ученическите представители ще встъпят в длъжност на 23 октомври, 2013 г.
с полагане на тържествена клетва.
ДНЕВЕН РЕД
на
първото заседание на УС
Уточняване на комисиите и избор на
председател на всяка комисия
1.
Избор
на ден от седмицата за събиране на комисията – по възможност в голямо
междучасие.
2.
Приемане
на графика за дежурство в клуба в голямото междучасие.
3.
Начало
на работата на комисиите – първите задачи или мероприятия
1.Комисията
по традициите – започва събирането на предложение от класовете за традиционни
празници на училището; разпределение на месеците на класовете – октомври –
месец на 11 кл.;ноември – 10 кл. декември – 9 кл;януари – 8 кл.; февруари – 7
кл.;март-6 кл.; април-5кл.;май-12 кл.. Начален курс – рещават в кои месеци ще
вземат участие – председателите на КМО.
2.
Комисията по спорта и Комисията по предприемачество и ученически труд - техни представители да се срещнат с
директора и да обсъдят засаждането на дръвчетата - Алея на класовете – да
координират идеите/къде,кога,как/ и след
срещата да направят план за организация; създаване на мини-екосистеми и
поддържането им в запустелите части на училищния двор, оформяне на места за
публика край източната спортна площадка
3.
Комисията по рекламна дейност - да се
напишат материали за училищния вестник -
за работата и идеите на ученическия съвет ; да вземат интервюта от членовете на
УС – какво мислят за цялата идея за ученически съвет, за надеждите им ; да
помислят за създаването на информационно табло до клуба
4.
Комисията за връзки с обществеността да помисли как да популяризира нашето
училище – да състави програма – какво да се показва, какво да се разказва на
гости на училището; да разпредели задачи във връзка на „посланниците“
5.
Комисията за взаимопомощ – да направи папка в компютъра за споделяне на
проблеми, да се проучи дали има деца в класовете с належащи проблеми, да се
направи имейл адрес в абв и да се сложи обява на таблото – да се обмисли текст
и да се даде адреса, напр.“ Имате нужда от помощ? Някой ви тероризира?......
Обърнете се към HELPLINE
, email address : ………. Или в
ученическия клуб „УБЕЖИЩЕТО“ всеки ....... от 10:35 до 11:05 „
6.
Стартиране на конкурса по история и география на България и БЕЛ в блога
7.
План за естетизиране на клуба
5. Изпълнителното бюро на УС –
председател,зам.председател,касиер и др.
да обмислят начини за бърза връзка и оповестяване членовете на УС и
започнат да правят списък на нещата ,необходими за обзавеждане или работа на
УС. Може да се направи комуникационна платформа на УС /напр. фейсбук /.
Няма коментари:
Публикуване на коментар