вторник, 3 септември 2013 г.



           Уважаеми съученици  и учители,
Започва кампанията за избор на ученически парламент!
-           Ученическият парламент в СОУ“Свети Софроний Врачански“ ще бъде двукамарен  :
                 Горна камара    -   представители на класовете   и
                Долна камара     представители на клубовете по интереси /проект „Успех“ / .
-          Представителите трябва да отговарят на следните критерии :   
ОРГАНИЗИРАНОСТ, ОТГОВОРНОСТ, АКТИВНОСТ, ИНИЦИАТИВНОСТ, АМБИЦИОЗНОСТ, ТВОРЧЕСКИ СПОСОБНОСТИ, ЖЕЛАНИЕ ЗА СЕБЕИЗЯВА 
-          Номинациите  за представители на класовете да се пускат в специално поставената кутия до 30 септември, 2013.
-          Номинациите за представители на класовете ще бъдат представени във всеки клас за гласуване и избор на представител на съответния клас до 5 октомври, 2013 г.
-          Представителите на клубовете да се номинират и избират вътре в самите клубове с гласовете на участващите ученици и ръководителя до 10 октомври, 2013 г.
-     Кандидатите за председател ще защитят публично своята кандидатура  на 18 октомври от 14 часа,след което ще се проведе процедура по избора.
 Ученическите представители ще встъпят в длъжност на  23 октомври, 2013 г.
с полагане на тържествена клетва.




                                       ДНЕВЕН РЕД
 на първото заседание на УС  
Уточняване на комисиите и избор на председател на всяка комисия
1.     Избор на ден от седмицата за събиране на комисията – по възможност в голямо междучасие.
2.     Приемане на графика за дежурство в клуба в голямото междучасие.
3.     Начало на работата на комисиите – първите задачи или мероприятия
1.Комисията по традициите – започва събирането на предложение от класовете за традиционни празници на училището; разпределение на месеците на класовете – октомври – месец на 11 кл.;ноември – 10 кл. декември – 9 кл;януари – 8 кл.; февруари – 7 кл.;март-6 кл.; април-5кл.;май-12 кл.. Начален курс – рещават в кои месеци ще вземат участие – председателите на КМО.
2. Комисията по спорта и Комисията по предприемачество и ученически труд  - техни представители да се срещнат с директора и да обсъдят засаждането на дръвчетата - Алея на класовете – да координират идеите/къде,кога,как/  и след срещата да направят план за организация; създаване на мини-екосистеми и поддържането им в запустелите части на училищния двор, оформяне на места за публика край източната спортна площадка
3. Комисията по рекламна дейност  - да се напишат материали за училищния вестник  - за работата и идеите на ученическия съвет ; да вземат интервюта от членовете на УС – какво мислят за цялата идея за ученически съвет, за надеждите им ; да помислят за създаването на информационно табло до клуба
4. Комисията за връзки с обществеността да помисли как да популяризира нашето училище – да състави програма – какво да се показва, какво да се разказва на гости на училището; да разпредели задачи във връзка на „посланниците“
5. Комисията за взаимопомощ – да направи папка в компютъра за споделяне на проблеми, да се проучи дали има деца в класовете с належащи проблеми, да се направи имейл адрес в абв и да се сложи обява на таблото – да се обмисли текст и да се даде адреса, напр.“ Имате нужда от помощ? Някой ви тероризира?...... Обърнете се към  HELPLINE , email address : ……….   Или в  ученическия клуб „УБЕЖИЩЕТО“ всеки ....... от 10:35 до 11:05 „
6. Стартиране на конкурса по история и география на България и БЕЛ в блога
7. План за  естетизиране на клуба
   5.  Изпълнителното бюро на УС – председател,зам.председател,касиер и др.  да обмислят начини за бърза връзка и оповестяване членовете на УС и започнат да правят списък на нещата ,необходими за обзавеждане или работа на УС. Може да се направи комуникационна платформа на УС /напр. фейсбук /.






Няма коментари:

Публикуване на коментар